true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳

شناگر پارالمپیکی: در پاریس انتظارات برآورده نشد اما نتیجه خوب بود

دارنده مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در رشته شنا، گفت: درست است در اولین حضورم در پارالمپیک پاریس هشتم شدم اما تجربه خوبی بود و از این تجربه برای بهبود رکوردم در پاراآسیایی ناگویا ژاپن استفاده خواهم کرد.

 دشتستان بزرگ /سینا ضیغمی نژاد ، در ارزیابی از عملکردش در پارالمپیک پاریس در اولین تجربه حضورش، اظهار کرد: با توجه به این که بهترین‌ها در پارالمپیک حضور پیدا می‌کنند و کسب نتیجه به راحتی امکانپذیر نیست، تلاشم بر این بود که ابتدا به فینال ۱۰۰ متر قورباغه راه پیدا کنم و سپس برای کسب سکو تلاش کنم. هر چند هشتم شدم اما تصور می‌کنم در اولین حضورم نتیجه بدی نبود و باید از این تجربه برای بازی‌های پاراآسیایی ناگویا ژاپن استفاده کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در حال استراحت هستید یا تمرینات را شروع کردید؟ افزود: یک ماه است که تمریناتم را در کرمان زیر نظر علیرضا ایزدی مربی تیم ملی آغاز کردم و هدفم بر این است که تعداد مدال‌های خود را در ناگویا ژاپن نسبت به هانگژو چین که موفق به کسب ۳ مدال طلا و یک نقره شدم افزایش دهم. البته هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و باید تلاش خود را چند برابر کنم.

دارنده ۳ مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از نظر امکانات در کرمان مشکل خاصی دارید یا خیر؟ افزود: هیچ مشکلی وجود ندارد و شرایط راضی کننده است.

ضیغمی‌نژاد یکی از اهداف اصلی خود را حضور در پارالمپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس عنوان کرد و گفت: هدف‌گذاری کوتاه مدت من ناگویا ژاپن و بلند مدتم پارالمپیک ۲۰۲۸ است. از هم اکنون تمریناتم را به صورت جدی پیگیری می‌کنم تا بتوانم با استفاده از تجربه حضورم در پارالمپیک پاریس بهترین عملکرد را در  بازیهای ۲۰۲۸ لس آنجلس داشته باشم.

وی در پایان درباره بحث حضور مربی خارجی در تیم پاراشنا برای بهبود رکورد شناگران، اظهار کرد: در این زمینه هیچ اطلاعی ندارم و تمرکزم را تنها روی تمرینات و ارتقای رکوردم معطوف کرده‌ام تا به نتیجه دلخواهم دست پیدا کنم.

انتهای پیام

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader