true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

 

المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای اقدامی ارزشمند در دولت تدبیر و امید است

 

سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان دشتستان همزمان با ۷۱۰ مدرسه در سراسر استان در دبستان دخترانه شاهد لاله۲ برازجان آغاز شد.

 

به گزارش دشتستان بزرگ،معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین افتتاحیه سومین المپیاد درون مدرسه ای شهرستان دشتستان گفت: المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای اقدامی ارزشمند در دولت تدبیر و امید است که با شعار تحصیل،تهذیب،ورزش در ۷۱۰ مدرسه استان بوشهر آغاز شده است و افزایش سطح امادگی جسمانی دانش آموزان،ایجاد انمگیزه و شادی و نشاط در بین دانش آموزان،تقویت هویت ملی و اسلامی از اهداف المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای است.

حسن قلندری افزود:شاهراه توسعه هر کشوری از مدرسه می گذرد و سرمایه های واقعی یک ملت فرزندان آن مملکت هستند و برای رسیدن به ارتقای کیفیت درسی در مدرسه ها باید به سلامت جسمانی و تقویت روح شادی و نشاط در بین دانش آموزان پرداخته شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد:  مشکل بزرگی که در جامعه وجود دارد این است که خانواده ها به غلط فکر می کنند با تکیه بر آموزش محتوای دروس و چسبیدن به دروس نظری و عملی می توانندمشکللات جامعه را حل کنند درحالی که فرزندان ما نیاز به نشاط و توجه جسمانی دارند.

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader