true

ویژه های خبری

true
    امروز پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

پیروزی پاس بندر سازان،دربی جم را پارس برد. پاس بندرسازان سرخ ها را در منطقه قرمز نگه داشت.

دشتستان بزرگ به نقل از پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر محمد احمدزاده: رقابت های لیگ برتر جونان استان وارد هفته پانزدهم خود شد در این هفته داربی شهر گناوه در ورزشگاه شهید سراجی انجام شد و با پیروزی پاس بندرسازان همراه بود . در آخرین روز از دی ماه دو تیم همشهری پاس بندرسازان و پرسپولیس رو در روی یکدیگر قرار گرفت. در نیمه نخست پاس بازی را خوب شروع کرد و در همان ابتدای مسابقه از روی یک ضربه کرنر و با یک ضربه سر زیبا توسط محمد امین حسینی به گل رسید بعد از این گل هم پاس تیم برتر میدان بود و با یک کارگروهی خوب به گل دوم هم رسید. حسینی که چند هفته پایش به گلزنی باز نشده بود نشان داد گل زدن به پرسپولیس را به خوبی بلد است و گل دوم هم بنام همین بازیکن ثبت شد. در اواخر نیمه اول هم سعید احمدی در فرصتی تک به تک می توانست پاس را به گل سوم برساند که این فرصت را از دست داد.

در نیمه دوم پرسپولیس که چیزی برای از دست دادن نداشت برای کم کردن اختلاف و رسیدن به حداقل امتیاز فشار خود را بر روی دروازه پاس بیشتر کرد آنها گرچه توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در حمله توان لازم برای رسیدن به گل را نداشتند. سعید احمدی که در نیمه اول یکی از بهترین فرصت های گلزنی را از دست داده بود در نیمه دوم هم به موقعیت مشابه ای رسید که باز هم قدر این توپ را ندانست. بازیکنان پاس در نیمه دوم بیشتر به فکر کنترل بازی بودند. در حواشی: پاسی ها با پیروزی در این دیدار شکست دور رفت در برابر پرسپولیس را جبران کردند. در ابتدایی مسابقه علیرضا حیدری که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را دارد با نیمکت این تیم خوش و بش کرد و از آنها رخصت گرفت. محمد امین حسینی و سید امیر حسین موسوی در خط حمله هماهنگ نشان دادند و خط دفاع پرسپولیس را آزار دادند، محمد امین حسینی هم در رفت و هم در برگشت برای تیمش در مقابل حریف سنتی گلزنی کرد. جواد شاه نظریان و امیررضا موسوی محرومین دو تیم بودند. در تیم پرسپولیس محمد رضا رستمی در میانه میدان گرچه تنها بود اما بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت. جوریز هم مثل همیشه بهترین بازیکن پرسپولیس بود. حمیدرضا یوسفی در میانه میدان پاس  روزی های خوبی را سپری می کند؛ او آرام و بدون حاشیه و با جنگندگی بالا میدان دار پاس در این دیدار بود. در دقیقه ۷۵ علیرضا حیدری با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا پاسی ها ۱۵ دقیقه پایانی را با یک یار کمتر ادامه دهند حیدری تا قبل از اخراج شدن یکی از خوب های پاس بود و با جنگندگی بالا در میانه میدان تمرکز خط میانی پرسپولیس را بهم می زد. قضاوت این دیدار به عهده حیدر نصرتی بود و کیخسرو نصرتی یکی از پیشکسوتان داوری هم کار نظارت داوری را بر عهده داشت . نصرتی در این دیدار قضاوت خوبی داشت. صیادی سرمربی پاس بعد از این دیدار گفت : این بازی از اهمیت بالای برای ما برخورد دار بود و خوشحالیم که به هدفمان رسیدیم و از این به بعد بدنبال یارگیری برای مسابقات کشوری هستیم. پاس بندرسازان با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و پرسپولیس هم با ۹ امتیاز در جایگاه ۹ جدول قرار دارد. پرسپولیس تنها در یک صورت در لیگ باقی می ماند که هر سه بازی آینده خود را پیروز شود و خیبر اهرم هم سه بازی آینده خود را واگذار کند.

پارس برازجان و روزهای بد

در هفته پانزدهم لیگ برتر جوانان استان بوشهر و در ورزشگاه تختی شهر خورموج ایرانجوان میزبان پارس برازجان بود. دو تیم در جدول هم امتیاز هستند و برای رسیدن به مکان دوم به دنبال سه امتیاز این دیدار بودند. در نیمه نخست دو تیم بازی نزدیکی را از خود به نمایش گذاشتند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. جدی ترین صحنه این نیمه ضربه ایستگاهی علی فیقه بود که عبدوئی سنگربان ایرانجوان با کمک تیر دروازه نگذاشت حریف به گل برسد. در نیمه دوم پارس اکثر توپ و میدان را در اختیار داشت اما در حمله توان کافی را نداشت. پارس مانند بازی با پیروزی در این بازی هم غافلگیر شد؛ یک ضد حمله و حرکت خوب مهران ملاح باعث شد این بازیکن ایرانجوان را به گل برساند. بعد از این گل هم پارس نتوانست عملکرد خوبی  نداشت و در روزی که فوتبالش هم به چشم نیامد دومین شکست متوالی خود را تجربه کرد.

پارس برازجان تعدادی از بازیکنان خود را بدلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشت. در تیم ایرانجوان محمد امین حیدری در آخرین نقطه خط دفاعی و محمد عبدوئی سنگربان این تیم عملکرد خوبی داشتند. در تیم پارس برازجان هم علی فیقه کاپیتان این تیم یکی از خوب های پارس در لیگ برتر جوانان است . این بازیکن در تمام بازی های پارس عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است. فقیه در میانه میدان با تعصب و جنگندگی بالا هر چه در توان دارد می گذارد تا پارس در میانه میدان احساس خطر نکند. خیبر حکم سقوط شاهین دیلم را امضا کرد در هفته پانزدهم لیگ برتر جوانان استان خیبر در اهرم میزبان شاهین دیلم بود. خیبر برای ماندگاری در لیگ نیاز به سه امتیاز خانگی داشت و شاهین هم برای حفظ اندکی امید خود چشم به سه امتیاز این دیدار دوخته بود. در نیمه اول ابتدا مجتبی غلامی از روی نقطه پنالتی خیبر را پیش انداخت اما این گل را خیلی زود حسین خنیفر بازیکن شاهین دیلم پاسخ داد. بعد از این گل دوم تیم بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند تا خیبر توسط یاحسینی به دومین گل خود در این نیمه رسید. در نیمه دوم شاهینی ها که بازیکنان خوب و تاثیر گذار خود و یار تعویغی هم در اختیار نداشتند بازی خوب نیمه نخست را ارئه ندادند و دوبار دیگر دروازه خود را باز شده دیدند حسن احسانی و اسحاق بحرانی گلزنان خیبر در نیمه دوم بودند. در تیم خیبر دانیال زارعی در سمت چپ این تیم روز خوبی داشت. مجتی غلامی و امیدرضا گنجه هم دیگر خوب های خیبر در این دیدار بودند. برای شاهین هم  محمدرضا مرادیان بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. خیبر با این پیروزی حکم سقوط شاهین دیلم را سه هفته مانده به پایان بازی ها صادر کرد. خیبر برای ماندگاری در لیگ از سه بازی آینده خود تنها نیاز به یک امتیاز دارد. داربی جم را پارس برد، صدای مبارک صیداوی در آمد داربی شهر جم با پیروزی انرژی پارس همراه بود. در شهر جم دو تیم انرژی پارس و مجتمع گاز به مصاف یکدیگر رفتند. پارس بازی را خوب آغاز کرد و فوتبال خوبی هم به نمایش گذاشت اما بر خلاف بازی خوب آنها این تیم مجتمع گاز بود که توسط علی حیدری به گل رسید و نیمه نخست با همین یک گل خاتمه یافت. در نیمه دوم انرژی پارس بازی را طوفانی آغار کرد و در همان ابتدای نیمه دوم میلاد تقیان دو بار موفق به گلزنی شد و به دنبال آن آرمین هنردیده گل سوم را هم به ثمر رساند تا خیال انرژی از پیروزی در داربی برگشت هم راحت باشد. در اواخر این مسابقه امیر زارع از روی نقطه پنالتی می توانست انرژی پارس جم را به گل چهارم برساند که این فرصت از دست داد. علی آدیمیان زاده و علی اسلام پور در نیمه دوم با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شدند تا مجتمع گاز ۹ نفره به کار خود ادامه دهد. مبارک صیداوری سرمربی مجتمع گاز هم در این دیدار اخراج شد. میلاد تقیان و حسین ریزی بهترین های انرژی پارس بودند. مبارک صیداوی سرمربی مجتمع گاز جم قضاوت داور را پر اشتباه دانست و گفت: مسائلی وجود دارد که به زودی رو می کند و با سند و مدرک در مورد بعضی قضاوت ها صحبت خواهد کرد. پولادی حرکت کرد امید اهرم برد

در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال جوانان استان بوشهر دو تیم میانه جدولی امید اهرم و پیروزی برازجان در ورزشگاه شهدا شهر اهرم به مصاف یکدیگر رفتند. امید در این دیدار شروع خوبی داشت و از روی یک ضربه ایستگاهی توسط محمد پولادی به گل رسید. بعد از این گل پولادی با حرکت خوب خود حیدری را در موقعیت گلزنی قرار داد تا علی حیدری دومین گل امید را در این دیدار به ثمر برساند. در نیمه دوم باز هم از روی هنرنمایی پولادی این تیم به گل سوم خود رسید تا امید خیال خود از سه امتیاز این دیدار راحت کند اما در ادامه مسابقه دست کم گرفتن بازی از سوی شاگردان گرامی باعث شد تا پیروزی دوبار از روی نقطه پنالتی توسط علی برزگر به گل برسد و فاصله را کم کند بازیکنان پیروزی این فرصت را هم داشتد تا با مساوی اهرم را ترک کنند ولی بی دقتی این فرصت را از پیروزی گرفت.

در تیم امید اهرم محمد پولادی و محمد پردل از بهترین ها بودند. رع/

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader